Thuis - Reisverslag uit Sprang-Capelle, Nederland van Marjolein & Ton - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Sprang-Capelle, Nederland van Marjolein & Ton - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: marjoleinenton

Blijf op de hoogte en volg Marjolein & Ton

06 Juni 2012 | Nederland, Sprang-Capelle

5 juni (Julianalaan, Sprang-Capelle)
Thuis dus. Na 6 weken, waarvan je aan het begin het idee had dat het eindeloos zou zijn en die achteraf zo voorbij zijn. Geland in Düsseldorf en met de trein naar Den Bosch waar mijn vader ons heeft opgepikt. “Wat een drukte en wat veel mensen” was ons eerste gevoel toen we aankwamen. Toch wel wat moe na 7 uur vliegen en 3 uur met de trein, hebben we het rustig aan gedaan. “No worries”, laten we dat gevoel maar lang vasthouden!

• 06 Juni 2012 - 08:49

Heather:

Welkom thuis. We hebben de regen & kou aangezet want een nederlandse zomer zijn jullie zeker vergeten.

• 06 Juni 2012 - 09:33

Albert Luth:

Welkom terug! Eerst acclimatiseren, daarna zal ik je wel weer lastig vallen :-).
    Groetjes, Albert

• 06 Juni 2012 - 22:56

Di & Marco:

Jammer dat jullie weer thuis zijn. Hier is het ook koud en nat. We gaan goed met de bouw. Met de trap begonnenen de binnen muren zijn bijna klaar.
    Groetjes en we spreken snel.