Voorbereidingen - Reisverslag uit Sprang-Capelle, Nederland van Marjolein & Ton - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Sprang-Capelle, Nederland van Marjolein & Ton - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Marjolein & Ton

07 Maart 2017 | Nederland, Sprang-Capelle

Nog 1 nachtje slapen...
We hebben alle inentingen, visums, malariapillen en autorisaties gehaald. Ticket naar Bangkok en hotel in Bangkok (leve de Mercure-punten van Groningen :-) én de vervolgvlucht en het eerste hotel in Yangon (Myanmar) zijn geboekt. Nu zijn we nog druk met bepalen wat we wel en niet meenemen. Een backpack is toch wat kleiner dan de koffers die we gewend zijn. Keuzes, keuzes, keuzes....

Op hoofdlijnen hebben we een plan voor de komende weken gemaakt. We beginnen in Myanmar. Onze plannen zijn om daar in ieder geval bij Hsipaw een paar dagen te gaan wandelen met 'local stay'. En ook Bagan met honderden pagodes staat op ons verlanglijstje. Aansluitend naar Vietnam, waar we heel veel zin in hebben: Sepa, Ha Noi, Ninh Bin en Phong Nah (wie kent het niet..). We sluiten af in Cambodja met allereerst Phnon Penh en we eindigen bij Angkor Wat. En onderweg gaan we zeker nog een keer of wat aanleggen bij een mooi spierwit strand met blauwe zee.

We zijn er in ieder geval helemaal klaar voor en heel erg benieuwd naar wat er komen gaat.

• 07 Maart 2017 - 22:27

Anja:

We wensen jullie heel veel plezier en vooral genieten

• 07 Maart 2017 - 23:23

Marco:

Heel veel plezier. Dat is heel wat anders dan Daylesford en Korweinguboora0

• 08 Maart 2017 - 09:03

Monique Baeten:

Dat wordt vast een hele bijzondere reis. Geniet er samen van!

• 08 Maart 2017 - 11:29

Linda:

Hi Ton en Marjolein,

Wat zal dit een super bijzondere reis worden!! Geniet ervan! Ik ga jullie volgen!

Groetjes, Linda